Darmowa dostawa od 50,00 zł

Regulamin programu lojalnościowego

DEFINICJE

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY (PROGRAM) – program organizowany przez PW Kaj Kzaimierz Szitenhelm, 10-409 Olsztyn, ul.Lubelska 44 B, REGON 510162883 , NIP 738030 7128, w którym uczestniczą Klienci Sklepu Internetowego Pigmejka.pl posiadający zarejestrowane Konto Klienta. W ramach Programu jego uczestnicy gromadzą punkty, za pomocą których możliwe jest dokonywanie płatności w Sklepie.

KONTO KLIENTA (KONTO) - panel, do którego Klient uzyskuje dostęp po zarejestrowaniu swoich danych osobowych w Sklepie.

KLIENT – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego (w tym również Konsument).

UCZESTNIK PROGRAMU - Klient, który dokonał rejestracji swoich danych osobowych w Sklepie Internetowym dostępnym pod adresem pigmejka.pl

TOWAR – rzecz objęta Umową Sprzedaży.

PRODUKT– towary i pozostałe Usługi dostępne w Sklepie.

UMOWA SPRZEDAŻY– umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

SKLEP INTERNETOWY (SKLEP)– serwis internetowy dostępny pod adresem www.pigmejka.pl, umożliwiający Klientowi zakup Produktu.

ZAMÓWIENIE– oświadczenie woli złożone przez Klienta, które w sposób jednoznaczny i klarowny określa rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

WSTĘP

Niniejszy regulamin opisuje zasady działania Programu Lojalnościowego organizowanego przez PW Kaj Kazaimierz Szitenhelm, 10-409 Olsztyn, ul.Lubelska 44 B, REGON 510162883 , NIP 738030 712 (zwaną dalej „Organizatorem”). W regulaminie opisane są warunki uczestnictwa w programie, oraz zasady przyznawania punktów za dokonywane zakupy.

Program Lojalnościowy funkcjonuje w ramach działania Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.pigmejka.pl

WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każdy Klient Sklepu Internetowego, który posiada zarejestrowane przez siebie Konto w Sklepie. Rejestracji Konta dokonać można bezpośrednio na stronie pigmejka.pl

1.1. Po dokonaniu przez Uczestnika czynności określonych powyżej, na adres e-mail podany przez Uczestnika w formularzu rejestracyjnym zostanie przesłana wiadomość zawierająca link weryfikujący. Po uaktywnieniu linku weryfikującego, Uczestnik otrzyma informację o potwierdzeniu poprawnej rejestracji.

1.2. Indywidualne Konto Punktowe Uczestnika staje się aktywne w chwili, gdy Uczestnik poprawnie ukończy proces rejestracji. Od tego momentu Uczestnik gromadzi punkty na swoim Indywidualnym Koncie Punktowym na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

1.3. Dla jednego Uczestnika może być prowadzone tylko jedno Indywidualne Konto Punktowe. Nie ma możliwości przekazania Indywidualnego Konta Punktowego innej osobie.

1.4. Uczestnictwo w Programie jest nieodpłatne.

1.5. Administratorem danych osobowych Uczestnika jest Organizator

1.6. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników, podane w formularzu zgłoszeniowym oraz inne, podane przez Uczestnika po przystąpieniu do Programu, wyłącznie do celów związanych z realizacją Programu na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

1.7. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz możliwości ich poprawiania.

2. Ilość zgromadzonych punktów w Programie Lojalnościowym Klient może sprawdzić wyłącznie poprzez zalogowanie się do swojego Konta Klienta i przechodząc do zakładki Program Lojalnościowy. Informacje te nie są przesyłane ani telefonicznie, ani poprzez e-mail.

PRZYZNAWANIE PUNKTÓW

1. Klient będący Uczestnikiem Programu otrzymuje punkty poprzez zakup towarów w Sklepie Internetowym pigmejka.pl

2. Punkty przyznawane są wg następującej reguły: Klient Sklepu będący jednocześnie Uczestnikiem Programu, otrzymuje 1 punkt za każde pełne 10 PLN brutto z wartości zamówienia złożonego w Sklepie pigmejka.pl

2.1. Uczestnik otrzymuje także Punkty za: Zapisanie się do bazy newslettera jednorazowo otrzyma 10 punktów.

2.2 Wystawienie opinii do zakupionych produktów. Każda zatwierdzona przez Organizatora opinia to 10 punktów.

3. Punkty przyznawane są po opłaceniu przez Klienta wszelkich należności wynikających z zawartej ze Sklepem Umowy Sprzedaży. Punkty przyznawane są za każdy zakup tylko jeden raz.

W przypadku, kiedy Uczestnik Programu zrezygnuje z nabycia towarów, za zakup których otrzymał punkty, punkty te są odejmowane z Konta Klienta przez Organizatora Programu. Suma odjętych punktów wyliczana jest na podstawie wartości towarów, z których nabycia Klient zrezygnował, tj. za każde pełne 10zł brutto odejmowany jest 1 punkt. Klient może zrezygnować z nabycia towaru m.in. poprzez odstąpienie od umowy, zwrot nabytego towaru, itp.

Nie istnieje możliwość łączenia punktów gromadzonych na różnych Kontach Klienta. Gromadzone punkty są niezbywalne.

USTANIE UCZESTNICTWA W PROGRAMIE

1. Organizator Programu ma prawo do wypowiedzenia uczestnictwa w Programie w każdym czasie każdemu Uczestnikowi, który narusza zasady Regulaminu Sklepu oraz Regulaminu Programu Lojalnościowego. Okres wypowiedzenia ustala się na 14 dni, liczone od daty złożenia Uczestnikowi przez Organizatora Programu oświadczenia woli o wypowiedzeniu.

2. Uczestnik ma prawo zrezygnować z uczestnictwa w Programie. Organizator zaprzestaje przetwarzać dane osobowe Uczestnika w celach realizacji Programu w momencie otrzymania oświadczenia Uczestnika o rezygnacji z udziału w Programie Lojalnościowym.

3. Uczestnik, którego uczestnictwo w programie ustaje, traci wszystkie zgromadzone i niewykorzystane punkty.

ZMIANA REGULAMINU PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

1. Firma PW Kaj z siedzibą w Olsztynie zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie Programu Lojalnościowego w każdym momencie prowadzonej działalności. Zmiany Regulaminu obowiązują wyłącznie dla Umów Sprzedaży zawartych po dokonaniu danej zmiany w niniejszym Regulaminie. Dla wcześniejszych Zamówień stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta.

2. Uczestnik Programu zostanie poinformowany o wprowadzonych w Regulaminie zmianach drogą pisemną na podany w czasie rejestracji adres e-mail. Zmiany są wiążące dla Klienta, jeżeli został on prawidłowo poinformowany o zmianach i jeżeli Klient nie zrezygnował z uczestnictwa w Programie w terminie 14 dni od dnia powiadomienia.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia funkcjonowania Programu Lojalnościowego. Stosowna informacja zostanie umieszczona na stronie Sklepu oraz będzie przesłana Uczestnikom Programu na podany adres e-mail co najmniej na 30 dni przed zakończeniem Programu. Uczestnik programu będzie mógł wykorzystać zgromadzone punkty w terminie 30 dni od daty otrzymania powiadomienia o zakończeniu funkcjonowania Programu.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

3. Zasady poufności i ochrony danych osobowych Uczestników Programu Lojalnościowego opisane są w Regulaminie Sklepu dostępnym na stronie polityka prywatności

Prawdziwe opinie klientów
4.7 / 5.0 691 opinii
pixel