Darmowa dostawa od 50,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Często zadawane pytania (FAQ)

Nie mogę złożyć zamówienia/nie mogę się zalogować/nie mogę przejść do strony z przelewami(zgłaszanie problemów technicznych)
Zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta tel. 662- 273- 263. Pracownicy działu są do dyspozycji w dni robocze w godzinach od 09:00 do 15:00. Można również zgłaszać tego typu problemy na adres: bok[małpa]pigmejka.pl.Jednakże w celu usprawnienia obsługi zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

W jaki sposób mogę uzyskać więcej szczegółów na temat produktu, który mnie szczególnie interesuje oraz w jaki sposób mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Również zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem Obsługi Klienta (telefony oraz adres mailowy podane powyżej).

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie lub e-mailem?
Tak. W tym celu należy się skontaktować z Działem Obsługi Klienta tel. 662- 273- 263. Po uzyskaniu wszystkich informacji (dane adresowe, wybrane produkty, itp.) zamówienie zostanie złożone przez pracownika działu. Klient ma możliwość wyboru płatności (przy odbiorze, czy też z góry). W przypadku płatności z góry, po złożeniu zamówienia na adres mailowy klienta wysyłany jest link, który kieruje do strony operatora płatności (przelewy24) w celu opłacenia zamówienia. Zamówienie jest przyjmowane do realizacji w momencie zaksięgowania płatności.

Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie Państwa firmy?
Tak. Istnieje możliwość sprzedaży w siedzibie firmy w Olsztynie.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Składając zamówienie na kilka towarów, zwróć uwagę na czas wysyłki wszystkich towarów, które dodajesz do koszyka. Jeśli towary mają różne czasy wysyłki - zamówienie wyślemy zgodnie z najdłuższym czasem (po skompletowaniu całego zamówienia). Część naszych towarów znajduje się w innych magazynach (nie ma go w magazynie głównym), dlatego też część oferty ma prezentowany wydłużony czas wysyłki zamówienia.

Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia można dokonać korekty zamówienia,lub dopisać nowy artykuł.Prosimy o kontakt w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Tak. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Kaj Kazimierz Szitenhelm, Lubelska 44 B, 10-409 Olsztyn, bok@pigmejka.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Zakupiony towar proszę odesłać , niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Czy jest możliwość wyboru faktury albo paragonu?
Tak.Do każdej przesyłki dołączamy paragon lub na życzenie klienta fakturę.Paragon lub faktura obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce łącznie z kosztami dostawy.

Czy cena wyświetlana przy danym produkcie obejmuje koszt dostawy?
Nie. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku, gdyż zależą od podsumowania wartości koszyka. Zobaczysz je na stronie, podczas ostatniego etapu składania zamówienia (w koszyku).

Kto jest obciążany kosztami przesyłki?
Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający.

Czy jest możliwość realizacji przesyłki bez ponoszenia opłat?
Tak. Darmowa dostawa obowiązuje w przypadku przesyłek odbieranych w siedzibie firmy bez względu na wartość całego zamówienia. Przy zamówieniach realizowanych powyżej określonej kwoty, również oferujemy darmową dostawę. Aby obniżyć koszt zamówienia, wpisz aktualny kod rabatowy w pole kod rabatowy na stronie: pigmejka.pl/code

Czy przesyłki są wysyłane za granicę?
Tak. Przed złożeniem zamówienia konieczny jest kontakt (najlepiej telefoniczny) i ustalenie szczegółów dostawy.

Czy istnieje możliwość opłacenia zamówienia przy odbiorze?
Tak, jest taka możliwość. Należy jednak pamiętać, że w przypadku dostawy kurierem, płatność za pobraniem może się odbyć tylko za pomocą gotówki.

Dlaczego realizacja mojego zamówienia się opóźnia?
Jeśli nie możemy się wywiązać z podjętego zobowiązania, zawsze informujemy o tym klienta, dając mu możliwość decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy też chce anulować całe zamówienie.

Jak zrealizować kod rabatowy?
Aktywacji kodu rabatowego należy dokonać na stronie https://www.pigmejka.pl/code przed planowanym dodaniem towarów do koszyka sklepowego. Wówczas zobaczą Państwo ceny towarów obniżone o wartość kodu rabatowego już w trakcie przeglądania towarów.

Zaufane Opinie IdoSell
4.66 / 5.00 580 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-23
Królik ażurowy przepiękny, zapakowany bardzo dobrze,szybka wysylka .Polecam sprzedawcę.
2024-02-12
ok
pixel