Często zadawane pytania (FAQ)

Zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta tel. 662- 273- 263.
Pracownicy działu są do dyspozycji w dni robocze w godzinach od 09:00 do 15:00. Można również zgłaszać tego typu problemy na adres: bok[małpa]pigmejka.pl.Jednakże w celu usprawnienia obsługi zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

Również zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem Obsługi Klienta (telefony oraz adres mailowy podane powyżej).

Tak. W tym celu należy się skontaktować z Działem Obsługi Klienta tel. 662- 273- 263. Po uzyskaniu wszystkich informacji (dane adresowe, wybrane produkty, itp.) zamówienie zostanie złożone przez pracownika działu. Klient ma możliwość wyboru płatności (przy odbiorze, czy też z góry). W przypadku płatności z góry, po złożeniu zamówienia na adres mailowy klienta wysyłany jest link, który kieruje do strony operatora płatności (transferuj.pl) w celu opłacenia zamówienia. Zamówienie jest przyjmowane do realizacji w momencie zaksięgowania płatności.

Tak. Istnieje możliwość sprzedaży w siedzibie firmy w Olsztynie.Zakupy te są premiowane dodatkowym rabatem w wysokości 3%. Indywidualny kod uprawniający do sprzedaży rabatowej wysyłamy na adres e-mail kupującego.

Koszt dostawy Kurier przy wyborze płatności online to 15 zł( waga paczki do 30 kg)
Koszt dostawy Kurier za pobraniem to 20 zł( waga paczki do 30 kg)
Koszt dostawy paletowej Kurier JAS FBG przy wyborze płatności online to 140 zł.

W przypadku towarów, którymi dysponujemy na bieżąco,od momentu opłacenia zamówienia do samej dostawy mijają średnio 2-3 dni robocze. W przypadku zamówień dotyczących wybranych mebli, przedmiotów wielkogabarytowych i innych produktów sprowadzanych na zamówienie, termin dostawy wydłuża się – w zależności od rodzaju asortymentu. Szczegółowa informacja o czasie wysyłki zostanie przekazana przez Dział Obsługi Klienta.

Po złożeniu zamówienia można dokonać korekty zamówienia,lub dopisać nowy artykuł.Prosimy o kontakt w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta.

Gwarantujemy prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do firmy Kaj na własny koszt łącznie z wypełnionym dokumentem zwrotu. Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni.

Tak.Do każdej przesyłki dołączamy paragon lub na życzenie klienta fakturę.Paragon lub faktura obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce łącznie z kosztami dostawy.

Nie. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku, gdyż zależą od podsumowania wartości koszyka. Zobaczysz je na stronie, podczas ostatniego etapu składania zamówienia (w koszyku).

Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający.

Tak. Darmowa dostawa obowiązuje w przypadku przesyłek odbieranych w siedzibie firmy bez względu na wartość całego zamówienia. Przy zamówieniach realizowanych powyżej określonej kwoty, również oferujemy darmową dostawę.

Tak. Przed złożeniem zamówienia konieczny jest kontakt (najlepiej telefoniczny) i ustalenie szczegółów dostawy.

Tak, jest taka możliwość. Należy jednak pamiętać, że w przypadku dostawy kurierem, płatność za pobraniem może się odbyć tylko za pomocą gotówki.

Jeśli nie możemy się wywiązać z podjętego zobowiązania, zawsze informujemy o tym klienta, dając mu możliwość decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy też chce anulować całe zamówienie.

Aby zrealizować kupon:
Wejdź na sklep.www.pigmejka.pl
Wybierz produkty na kwotę min. 200 zł.
Podczas składania automatycznie jednorazowo kwota zamówienia zostanie pomniejszona o 10 zł
Kupon jest ważny do 31.12.2014. Przesyłka zamówionych produktów zgodna z cennikiem dostaw.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel